donderdag 25 maart 2010

Tekst van elke shot.

18-maart-2010

Farida heeft gekeken welke teksten er voorkomen in elke shot.

Shot 1 t/m 5: -
Shot 6 : Moeder:”Verse zelf gemaakte hanankoek, nergens anders te krijgen.
Shot 7 t/m 13: -

Shot 14: Hamid: Hay
Shot 15, 16: -
Shot 16,17,18: Moeder: Dit is Hamid, mijn zoon
Shot 18: Moeder: Ik dacht Hamid: Ik wil een Marokkaanse vriendin, maar niet zo een dikke, vette boerin..
Shot 19: Maar niet zo een dikke, vette boerin Gewoon een meisje van hier., een moderne enzo (Met een slome irritante nurdo stem)
Shot 20: Moeder: lach(ehuhuh) Jah dus ik dacht toen ik jouw zag staan.. Wijst met vingers naar Hamid en Samira
Shot 21 t/m 24: -
Shot 25,26: Moeder zegt enthousiast: Jah Hamid is bij het nationale wiskunde wedstrijd vierde geworden!!!
Shot 27: Hamid zegt overtuigend: IK WAS EERSTUH
Shot 28: , VAN ALLE NOORDELIJKE PEROVENCIES
Shot 29,30: , inclusief Overijssel is dat en Drenthe
Shot 31: Moeder lach zenuwachtig
Shot 32 & 33: -
Shot 34: Hamid zegt : Wist je dat de Arabieren de cijfers hebben uitgevonden?
Shot 35 t/m 38: Hamid zegt: Stel je voor, anders als je alles nog moete turfen, als je dan getallen als 1 miljoen 380 70 341 moest op schrijven, dan zou een mens 2 weken voor kosten paar duizenden vellen papier moeten hehehe.(lelijke grijns)
Shot 39: Moeder lacht heel lelijk
Shot 40 t/m 43: -
Shot 44: Samira de telefoon gaat af, Met volle mond: Met Samira Andere lijn Rachid: Met Rachid, Sint Nicolaas steeg?? Samira: De Sint Nicolaas steeg??
Shot 45: Samira kijkt vragend naar de moeder van Mimoun: Nee Ik weet niet waar dat is.
Shot 45,46: Mimoun: Ik ken geen straten maar wel alle getallen onder de tienduizend
Shot 47,48: Moeder van Mimoun lacht weer heeeeel lelijk: Hier neem nog meer(Tegen Samira)
Shot 48: Samira met volle mond: Vraag het anders aan een politie agent?? Of NEE een taxi chaffeur!!
Shot 49: Rachid: Ik BEN de taxi chaffeur Samira. Man op de achterbank: WAS IS DIT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten